Yaklaşık 2 yıldır Cahit Bey/Abim olarak gördüğüm bir insan olarak inanin yaptığı yatırımlar, çabasi herşeyin gözümle gördüm diyebilirim.Her iki firmayida kullandim.Açık ara farkla Salay diyebilirim.