Ben üçünüde tercih etmezdim. Nedense Mitsubishi ASX'e ayrı bi ilgim var. Suv modeller de en az yakan araç ASX olarak biliniyor. Yeni modellerde otomatiğide çıkacak, düğünümü atlattıktan sonra açıkçası almayı düşünüyoruz. Fiyatıda gayet uygun. Sağlamlık bakımından da Mitsubishi markasının aşırı sağlam olduğunu duyuyorum sürekli. Bi incelemenizde fayda var.