Tiguen arkasında Volkswagen olduğu için popüler ama 1.4 TSI uygun ama duyduğuma göre çok yakıyor 2.0 TDI ise yüksek vergiden dolayı anlamsız pahallı. Tercihiniz Tuscon veya Qashqai'den olmasını öneririm. 6 ayı Qashqai'yi kullanmış biri olarak çok memnun kaldığımı söyleyebilirim