Devlet bu işi yapsaydı emin olun muhalif kanallar sakız gibi dakika başı çığırtkanlık yapardı. Şimdi hiç birinin sesi çıkmıyor. Geçiştiriyor. Basına baskı var da ondan sesi çıkmıyor demeyin. Ben bile koyu muhalefet taraftarıyım. Bunun oyun olduğunu düşünüyorsam çoğu kişi de aynı düşünür. Devlet yaptı diyenler de sırf iktidara Çakmak için kendini zorluyor duye düşünürüm.
GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi