Qashqai'ye çok kaliteli diyen arkadaşı anlayamadım amaç neydi

Yakıt problemi yoksa kesinlikle TUSCON hem çok yakışıklı gösterişli hemde bol oyuncaklı. Otopark'in yaptiği incelemede de çok beğenilmişti.

Tiguan için birşey demek absürt olur testi falan daha çıkmadı.

1. TUSCON
2. Tiguan
3. QQ

olurdu benim tercihim. QQ'nun epey sıkıntıları sorunları var..