@caliente;
KVM için şuanda önerdiğim browser "Vivaldi" hocam yeni çıktı bir incelerseniz sevinirim. R10 Daki işlerinizide kolaylaştırıcaktır bir çok özelliği bulunmakta.

https://vivaldi.com/