Konu
Tucson mu ? Qashqai mi ? Tiguan mı ?
08-05-2016, 01:19:02
#3
Abdlsmt!
Tiguen, wv markası olduğundan dolayı bence en iyisidir diye düşünüyorum.
Qashqai kullanıyorum, bir hocamızın. Bir şikayetini duymadım.