Hocam kalite ve görüntü olarak kesinlikle. Tiguan.
Qashqai nin de görünümü güzel fakat tüm araçların gidip sürücü koltuğuna oturmanız. Tiguan kararını verdirecektir size. Gerek iç malzeme kalitesi, gerek aracın konforu. Diğer 2 aday 3. sınıf jeep havası veriyor hocam.
Hocam editliyorum. Tuscon da çok iyi fakat yinede 2. el ve kaliteyi düşünürsek Tiaguan' dan şaşmayın.