Herkese merhaba,
Kısmet olursa elimizdeki arabayı satıp yeni bir araç almayı düşünüyoruz. Bu sefer yüksek araç tercih edelim dedik ama yeni araç alırken Tucson, Qashqai ve tiguan arasında gidip geliyorum. Sizce hangisini neden tercih etmeliyim ?
Arabalardan çok fazla anlamadığımdan bu konuda beni biraz daha aydınlatıcak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
(Şuanki aracımızı satmamızın sebebi sürekli altını vurulmasından veya araziye uygun olmamasından, çok fazla araziye çıkmasakta yinede altı çok düşük. Bir nevi satma sebebimizde o (Araç Citroen C4))