EmpaX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eklentiyi kurduktan sonra ne tür bir ayar yapmam gerekli?
Merhabalar;

Wp Panel'inde Ayarlar kısmında diller kısmına gelin orada alt tarafta ayarları göreceksiniz.. Bu ayar dışında bir çok ayar daha mevcut zaten..

Resim olarak : -- http://prntscr.com/b0z90x

Resim 2 : http://prntscr.com/b0z995

Kolay gelsin..