Merhaba,
Yaz okulu sebebi ile resmi olarak yazın son ayı staj yapabileceğim bir yer arıyorum fakat tüm yazı orada geçirmek istiyorum.Yaz okulu süresince staj geçersiz sayıldığı için resmi olarak başlangıcı son ay olarak göstereceğim.
Temel düzeyde php, html, asp.net, wordpress, java bilgim var.
Çay, kahve işlerinden ziyade kendimi geliştirebileceğim bir yer arıyorum.