kapansa ne olur hocam, tekrar açar. imzanda da yazdığı gibi "Hayat Kısa..." zaman harcamaya değmez.

Edit: Yanlış anlaşılmasın. Ben de şikayet ettim. Üç kuruşluk adamların kendilerini değerli hissetmelerini istemiyorum sadece. Muhtemelen bundan haz duyuyordur.