Fazla yorumu olan işletmeler daha mı üstte çıkıyor?
Evet arkadaşım
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:34:41 -->-> Daha önceki mesaj 12:28:03 --
Mk Makina diye aratıp yapan herkese yaparım. Ama şu var güzel ve uzun bir yorum olursa spama düşmez.O Yüzden orjinal yapalım etkisi çok iyi oluyor.
pm gönderdim
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:40:06 -->-> Daha önceki mesaj 12:34:41 --
Fazla yorumu olan işletmeler daha mı üstte çıkıyor?
pm gönderdim
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:51:11 -->-> Daha önceki mesaj 12:40:06 --
Mk Makina diye aratıp yapan herkese yaparım. Ama şu var güzel ve uzun bir yorum olursa spama düşmez.O Yüzden orjinal yapalım etkisi çok iyi oluyor.
Yorum yapılmıştır konu güncel.