byjameson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 farklı dosyada toplayıp uygulamaları iş yerine gidince birini diğer eve geçince diğer klasörü kullanabilirsin bence
çok manuel oluyor ben bunun bi launcher'ini yada widget'ini arıyorum htc a9 daki gibi :/