HostVita adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
paylaşan kişi ile konuş hocam kaldırmaz ise şikayetçi olursun bence
Konustum. Site size sit degil diyor ve deki etti beno
bigadic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
herkese açık paylaşım paltformu orası şikayetci olsanda birşey değişmez.
Hadi ya .s
hezgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ücretsiz reklamınızı yapıyorlar, neden şikayetçisiniz ki bu durumdan?
Ustam, site eskiden onlarindi ( domain ) ben suresi dolunca almistim, adama da satmak istiyorum. Konustum dedim boyle boyle, ksldirmsnizi istiyorum kaldirmiyorum site benim diyor ve beno deli ediyor