paylaşan kişi ile konuş hocam kaldırmaz ise şikayetçi olursun bence
Konustum. Site size sit degil diyor

ve deki etti beno
herkese açık paylaşım paltformu orası şikayetci olsanda birşey değişmez.
Hadi ya .s
Ücretsiz reklamınızı yapıyorlar, neden şikayetçisiniz ki bu durumdan?
Ustam, site eskiden onlarindi ( domain ) ben suresi dolunca almistim, adama da satmak istiyorum. Konustum dedim boyle boyle, ksldirmsnizi istiyorum

kaldirmiyorum site benim diyor ve beno deli ediyor