Koç da olsa, garanti veren servis önemli...Nokia, Ericsson telefonlar için yıllarca Kvk, Genpa dedik...Paralel ithalat ile bir çok firma orijinal ürün getiriyor... Ama servis olayı işi mühim kılan...