Merhaba arkadaşlar az önce şok marketten çıktım kasanın kenarında iphone 6 fiyatı 2.199 tl yazıyordu ve bir kaç tane vardı kasada sizce şok marketten alınırmı? Garanti için sıkıntılar oluyormuş öyle duyumlar almıştım Apple.com da aynısı 2.700 tl görüşleriniz lütfen