arayış devam etmektedir. R10 da ücreti neyse bu işi yapabilecek ve isteklere cevap verebilecek birisi yok mudur?
Kaç gün oldu konu açık, iş arayanlarda uygun gördüğüm kişileri de ekliyorum, fakat ben yaparım diye net dönüş yapan birisi çıkmadı daha.
Ekleyenler de hiç konuyu okumadan script kurulumu için eklemiştim diyor. Bir zahmet 20 saniye okusa bu işin kurulum olmadığını görecek.
Gerçekten profesyonel destek almak istiyorum. Bu noktada yardımcı olan çıkarsa görüşmek ve çalışmak isterim.