%0.33 kesinti. 1 ay bende de %10 civarı kesmişti. O ay reklamlarımdan biri metin üzerini kapatacak şekilde çıkıyordu. Düzeltemedim ve önemsemedim. Önce yüksek kesinti oldu sonra uyarı geldi. 1-2 gün reklam göstermedi.
Sizde de politikalara aykırı reklam yerleşimi olabilir belki.


Tapatalk ile ayakta gönderildi.