Öncelikle kargoyu size getiren şubeye giderek durumu anlatın rapor yazmalarını rica edin.
Rapor yazdırssnız da yazdirmasanizda televizyonun müşteri hizmetlerini arayarak durumu anlatın. Bazı markaların anlaşması oluyo hasar raporuna gerek kalmıyor.
İki kapıdan da olumlu yanıt almazsanız geçmiş olsun.