KKale adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba ;

Elimde fazlalık olarak bulunan windows 7 pro lisanslarımı satışa çıkarıyorum. İsteyene key şeklinde , isteyene etiketi kargolayabilirim.

Ürünler kesinlikle 0 ve herhangi bir etkinleştirme yapılmamıştır.

Lisans başı ücret 120 TL'dir.

Elimde 12 adet lisans mevcuttur.
Forum kurallarına göre microsoft ürünlerinde fatura ibraz etmek zorunlu. Faturanızı konuya eklermisiniz?