Arkadaşlar merhaba,

Şuan opencart 1.5 versionu kullanmaktayım. Farklı bir tema beğendim fakat tema 2.0 versiona uyumlu. Sitemi 2.0 'a yükseltip temayı değiştirdiğimde mevcut durumumda sıkıntı yaşar mıyım? Daha önce böyle bir tecrübesi olan var mı? Sitem 1 yıldır yayında yavaş yavaş yerine oturuyor. Hata yapmak istemiyorum. Temanın mobil tarafı çok iyi ve kullanışlı değiştirmek istememin en büyük sebebi de bu.

Teşekkür Ederim.