SKDesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Reaponsive döküm yapıyormusunuz ?

VSP355g cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Responsive dökmüyorum hocam

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:36:10 -->-> Daha önceki mesaj 14:35:17 --

fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ücretli bir iş verebilirim
Pm atarsınız
Pm atıldı