Teklif güzel ise bence hiç beklemeden değerlendirmeni tavsiye ederim.Hayatını her yerde kurabilirsin.
Hiç düşünme hemen git. Böyle fırsatlar her zaman ayağına gelmez.
Maaşı değerlendir. Sana verilecek maaşı primi yol masraflarını vs. Londra pahalıdır şakaya gelmez
Kiralar yüksekmiş fakat şimdi bu proje konsoloslukla bağlı çalışma izni bile almaya uğraşmayacakmışız direk şirket kendi hallediyormuş böyle bir şeyi büyük bi proje olduğu için. Maaşı hiç düşünmedim bile oraya gitmek bile yeterli sanırım. Ev filan zaten onuda şirket ayarlıcak herkes türkiye'deki kurulu düzenini bırakıp gidiyor. İngilizce filan zaten olduğu için sıkıntı olmaz da işte en ufak ben olacağım ezerlermi diye korkuyorum çok seviyor patronları ama işte bir de ordaki yaşama bu yaşta alışabilirmiyim aileden uzak.