Merhaba, 18 yaşındayım akşam lisesi okuyup 4 senedir de Muhasebe,yazılım işiyle uğraşıyorum büyük bi yazılım firmasından Londra'daki şubeleri için iş teklifi geldi (Şuandada büyük bir şirkette çalışıyorum şirketin yazılımlarıyla ilgilenen firmanın sahibi teklifi yaptı) ailemden izin filanda aldım ama ne yapacağımı bilmiyorum ordaki hayatı tam olarak bilen varmı ?


Edit:Yorumlarınız bana birazdaha cesaret verdi 1 haftaya kadar tam olarak gidip gitmeyeceğim belli olacak. Eğer olursa buradan paylaşıcam herkesle.


Şu mübarek günde lütfen unutmayıp benim için bir dua edin hayatım için çok büyük bir şey olacak bu.
Teşekkür ederim herkese.