Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Yapacak birşeyin yok kardeşim. Haksız rekabet her daim her yerde var. Sen elinden geleni yapacaksın. Belasını elbet bulurlar. Burada olmazsa diğer tarafta bulur. İşte o insanlar ki nasıl aldanıyorlar kurnazlık yapıp kara geçtiklerini. BU hak yemekten başka birşey değil.
Olaya şöyle bakmalısın. Rızkın o kadarmış.. Elbet hakkını araman gerekir lakin bunun için bir otorite yok maalesef.
"Olduğu kadar olmadığı kader.."