oborahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam nacizane önerim; artık iPhone a geçin, bunu yaptıracaksınız yine düşecek ve yine kırılacak. Zenphone 6 kullanıyorum, bir defa düştü, ekran 8 parça (en pahalı film almıştım). iPhone 5 var, haftada 2 kere düşüyor.
iphone kullanamıyorum çok ters