memleketi sevmeyen zaten dağda, sevenleri de çıkartacaklar böyle giderse.
resmen 90 yıl öncesinin istanbul hükümeti vs. meclisi gibiyiz. ülke ortadan çatırdadı.

siyasi bir görüşüm yok, sadece vatansever, milliyetçi ve muhafazakar bir anadolu çocuğuyum. ama yeter yahu!