kadersiz35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bot yazdırın 30 TL den daha kârdasınız
Bot yazdırsam da kendim tek tek elle düzenlemek zorunda kalacağım Title ve Etiketlerin farklı olması gerekiyor.