Bu 2 reklam türü daha önce de vardı ancak sadece belirli yayıncılara izin veriyorlardı. Kazancının çok komik düzeylerde olduğunu biliyorum. Öyle eklediğimde kazancım 2 ye katlanacak gibi düşünmeyin. Mantıken, mobilde kayan bir reklam oluyor normalde çok tıklanması lazım diyorsunuz ama düşündüğünüz gibi olmuyor. Bunlar benim bildiklerim. farklı bir izlenimi olan olursa konudan paylaşabilir.