zannedersem dıger form elemanlarını doldurmadıgınızdan dolayı buton pasıf durumda kalıyor zaten gereklı alanların hepsını doldurup denersenız hata mesajlarıda gorunmedıgı ıcın sızde o alanları bos bıraktınız dıe uyarı alamıyorsunuz.
Hocam demek istediğinizi pek anlamadım. Gerekli bütün alanlar dolduruldu. Özel müşteri alanları var dı, silindi. Güvenlik kısmı komple kapatıldı. Elle tek tek dolduruldu bütün üyelik bölümü fakat yine de yok kabul etmiyor.