Neden art niyetli sorasınız veya algılayayım ki. Bu uygulama öncelikle belirli kullanıcılara açıldı. O süreçte ben de aktif kullandım. Sonrasında belirli periyotlarla tekrar kullanıcılara zamanla açıldı.
Şuanda tüm adsense yayıncıların da aktif mi yoksa belirli kesime mi izin verilmekte bilmiyorum ancak siz söyleyince baktım, Eylül 2015'den bugüne kullanıyormuşuz. 7 aylık rapor ve detaylı incelememe istinaden bu yorumu yaptım.
Bende de vardı o hak ama görünüm şekli şimdi ki gibi değildi.Yine de bu heyecanı pek anlamadım yayıncılar arasında.Sonuçta vignette çok ama çok az görünen bir reklam türü.70k gösterimde 1000 defa görünüyor.