merhaba arkadaşlar

daha önce transfer yaptım fakat bu konuya pek dikkat etmemiştim..
birkaç ay önce reglediğim domaini başka firmaya transfer ettim.herşey normal fakat anlamadığım birşey var..domaini regledikten sonra transfere kadar kullanılan süreyi normal saymışlar.buraya kadar sorun yok..kalan süreyi yeni transferin üzerine eklemişler..


transfer tarihi: 17.04.2016
Bitiş Tarihi: 25.11.2017

mail atıp sebebini sordum.cevap vermişler ama pek birşey anlamadım.bu durumu normal mi?

firmanın cevabı;

I'm pleased to confirm that when you transfer your domain to Rebel, you receive a full year added to your expiration date. This is included with the cost of the transfer.

If your domain was set to expire on 25-Nov-2016, after transfer it will be good until 25-Nov-2017.

If you have any questions, please let us know.