Öncelikle Herkese Merhabalar, Aslında ilk mesajı ayzanlardan olmak isterdim ama tüm mesajları okuyup Üstad'ın hakkında bişeyler yazmayı daha uygun gördüm.
Kendisi ile bir proje konusunda anlaşma sağladık. Başlangıçta biribirimizi tanımamamıza rağmen niye bilmiyorum güzel bir güven ortamı sağlandı aramızda. Gerek samimi konuşması gerekse yapabileceklerinin ve yapamayacaklarının(ben daha ona denk gelmedim) gayet net bir şekidle farkında olması, benimde karşılığında yaptıracağım işin ne olduğunu net bir şekilde bilmem aramızda güzel bir sürecin geçmesine sebep oldu. Üstad diyorum kendisine çünkü hakikatten işinin ehli. Yazdığı hiçbir kod kesinlikle kendi eseri her satırında ayrı ayrı emeği var. Yaklaşık olarak diyelim 5bin küsür TL lik bir alışverişimiz oldu ki inşaallah daha da devam edeceğiz. Zerre kadar güvensizlik göremeyeceğiniz işinin arkasında olan biridir. Her Türlü Kefilim... Özelden isteyen olursa numaramı göndereyim ne isterseniz sorun Üstad'ım hakkında...

Allah kendisinden razı olsun...