Hocam selamlar. Bizde de atak vardır. 3-5 tane. yanlarına 1 susex horoz ile 4-5 kadar tavuk koyduk. Aynı olayı bizde yaşadık. Sanırım ırkçılık gibi birşey. Yani üsttki arkadaşın dediği gibi hiyerarşiyi bozuyorlar.