Yok fakirler kullanmasında yok bedavamı olacakta ulan benim parama köprü yapılıyor bide üstüne paramı vereceğim hergün en ihtiyacım olan ekmekten bile vergi alınırken

bedava olacak tabii benim vergiler nereye uçtu yol yapıyoruz diye almıyorlarmı onu!!!!