DieAnotherDay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gelir adsenseden sanirim. Sunucu giderleri ne kadar acaba?

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Merhaba öncelikle, projeyi açtım fakat yoğun bir şekilde ilgilenmedim siteyi kurdum bıraktım adsense geliri çok ufak da olsa oluyor. Resim yüklemek ilgilenmek gerekiyor. Sunucu gideri olacak düzeyde ileri gidemedim resellerimde barınıyor.