Şuan Askerdeyim hocam. Genel olarak bir faydası yok ama bir yere asker alınacak atıyorum yazıcı veya bunun gibi başka bir yere alınacak isen öncelik senin oluyor. Acemi birliğinde yazıcılık yaptım.

Şuan Adana'da yapmaktayım askerliğimi buraya ONBAŞI olarak geldim ve görevimi iyi ve başarılı bir şekilde yaptığımdan dolayı BÖLÜK ÇAVUŞU OLDUM bunun gibi faydası olur sadece.

Herkese İyi Forumlar forumuda özlemişim baya
ATARSA $190