ikincisinin tam islemci ekra kartı özelligini göremedim.

birincide ekran kartı var. islemciye gömülü ve amd A serisi islemciler oyunlar icin gayet güzel fps vermekte. yani harici ekran kartı yok diye kötü degil bilgin olsun.