fhurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok memnuniyetle kullandığım v1.2 temasından sonra merakla v2'yi bekliyordum. Beklentilerimi karşılayacağını düşünüyorum, siparişimizi geçtik. Başarılar dilerim.
Hayırlı olsun Furkan Bey. Yine bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederim.

Ön satışın sonuna doğru yaklaşırken tasarım üzerinde de eklemeler ve düzenlemeler yapmaya devam ediyoruz. Niyetimiz herkesin en kusursuz bir şekilde kullanabileceği bir tema ortaya çıkarmak.

Anasayfada sondakika bandı ve numaralı manşet alanının yanına özel slider şeklinde yeni bir manşet alanı eklenmiştir.