RESMİ OLARAK bir faydası olmaz yani asteğmen vsvs olamazsın ama çavuştalimgah bölüğüne alırlar önce onbaşı sonra çavuş olursun,okumuş adamlara biraz daha olsun iyi gözle bakıyorlar,birazda gittiğin yere baglı ama muhabere santral telsızcı veya yazıcı vs yapabilirlerde..