hocam tam istatistik vermem doğru olmaz. zaten bende dün başladım bugün devam. ancak şunu söyliyim ölü bölgelere koyduğum reklamlar iyi kazandırıyosa, adsense ye öncelik verdiğim yerlere koysam demekki deli para kazandıracaklar

ama işte adsense benim için ana reklam kaynağı. o yüzden advoly şimdilik ikinci planda.
ancak hala advoly + adsense tereddütlerim sürüyor. çoğu yerde bişey olmaz deniliyo ama, google kanadından kesin bilgi almadan emin olamayacam anlaşılan.