Şu anda 2 yıllık meslek yüksek okulunda okuyorum. Son senem inşallah. Ama daha alttan aldığım dersler var ve maalesef daha 2 stajımı da yapmadım. Biliyorsunuz staj da okul açılınca tamamlanıyor. Fakat şöyle bir sorun var. Ben ağustos ayında gitmeyi düşünüyorum. Öyle olunca stajı bitirmiş bile olsam diplomayı alabilmek için okulun açılmasını bekleyeceğim. Arada bir ay olsa da askere girişte üniversite terk olarak gözükeceğim sanırım.

Asıl sormak istediğim şey daha farklı. Ben meslek yüksekokulu mezunu olarak gitsem bunun askerlikte bana bir faydası olacak mı? Yoksa lise bitirmiş er ile aynı statüde mi olacağım. Bir diğer soru da Ağustos da mı gitmek daha mantıklı yoksa Kasım da mı? Ben Ağustos celbinin daha rahat olduğunu biliyorum ama yine de danışayım size.