@sarp; peki hocam yukardaki mesaji yazan arkadasin verdigi oneriye ne diyorsunuz? Editor sirketleriyle ablasmak mantikli olabilirmi?

SM-E500H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi