Pagarankın 2-3 senedir sadece görselden ibaretti şahsi görüşüm önemini yitirmişti fakat bir çok arkadaş bunu görmezden gelip bunlara göre seo çalışmaları yapmaya kalktılar seo paketçileride bu insanlardan faydalanıyordu ne kadar dil döktüysekte hala pr paketlerinden alanlar vardı ülkemizdeki seo gelişimi gerçekten çok geride umarım şimdi bir şeyleri doğru araştırıp uygulamaya başlarlar...