kesinlikle tavsiye etmiyorum

zaten müraacat etsenizde 6 ayda bağlanmayacak+bağlanmadığı halde kullanıyormuşsunuz gibi sayıp kullanmadığınız halde her ay fatura ödemek zorunda kalacaksınız