Sevgili R10.NET yönetimi, Forumun E-Ticaret kategorisinde Google + bölümü açılması zamanı geldiğine inanıyorum. Oldukça fazla webmaster şu aralar google + ile uğraşıyor. Ayrıca r10. net logosunda bile google'ı seviyorum derken, google'nin önemli hizmetlerinden birini hiç görmemek olmaz