Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
google sadece bir çöplük oldu başka bir şey değil, bu kafayla giderse, iyi bir rakiple işi zora girer.
Bana göre google'ın tek artısı kullanışlılıgı yoksa bir kelime öbeği -mysql ya da sunucu konfigurasyonu için- arattıgınızda ilk çıkan sonuçlar 2006 yılı 2002 yılından. en güncel 2013 tek tük 2015 çıkıyor.
Bazende hiç alakası olmayan sonuçlar güncel olarak geliyor. Google benim arayamama motorum haline gelmeye başladı.