Konu
Wifi Alanı Genişletme
16-04-2016, 21:23:24
#6
MrElefteria
Üyeliği durduruldu
Type adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben bunu almıştım zamanında halen kullanıyorum 6. kattayım . Wifiyi 1. kattan çekiyorum . Ben 70 TL ye almıştım şuanda indirimde ve gayet ucuz bir ürün 2 x 5 dbi ye göre
http://www.hepsiburada.com/dark-wrt3...02-pm-bd501184
@
MrElefteria
;
1 Dbi kaç metreye eşit hocam yani 2*5 DBİ NE KADAR EDİYOR
chnyrdkl adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Access point alman gerek hocam. Sinyal güçlendirici ve ya sağlam bir modem alabilirsin , ben yeni modem alarak yapmıştım bu dediğinizi.
Yeni Modem gereksiz diye düşünüyorum hocam ya