Ben bunu almıştım zamanında halen kullanıyorum 6. kattayım . Wifiyi 1. kattan çekiyorum . Ben 70 TL ye almıştım şuanda indirimde ve gayet ucuz bir ürün 2 x 5 dbi ye göre
http://www.hepsiburada.com/dark-wrt3...02-pm-bd501184
@MrElefteria;